Улица Сезам и Мишел Обама за детското здравословно хранене
от Kulinar.bg | 01 ноември 2013
Първата дама лобира за добър маркетинг

Преди около един месец Мишел Обама публично заяви, че предизвиква американските компании да рекламират здравословни хранителни продукти, отправени към детска аудитория, по начин, който да ентусиазира малчуганите.

 

С други думи - да изработват обмислени маркетингови стратегии.

 

На пресконференция в Белия дом, състояла се вчера (31.10.2013г.), стана ясно, че първата организация, отговорила на предизвикателството на Първата дама, е Sesame Workshop.

 

Това е именно неправителствената организация, която започва да създава детски образователни предавания още през 60-те години. Най-известното от тях е "Улица Сезам", на което са се радвали и няколко поколения български деца.

 

Работилница Сезам ще работи с Partnership for a Healthier America (Сдружение за по-здравословна Америка) в продължение на 2 години. Към тях се присъединява и Produce Marketing Association.

 

По-забавната част на новината е, че в Белия дом присъстваха и двама от любимите мъпети – Елмо и Росита.

 

Те споделиха, че много обичат да се хранят с плодове и зеленчуци и дори показаха мускулите си пред камерите.

 

Споразумението, сключенo между всички страни, позволява на всички членуващи в Produce Marketing Association да използват силата и влиянието, което героите на "Улица Сезам" имат върху психиката на подрастващите.

 

"Представете си какво ще се случи, когато нашите деца видят в магазина за плодове и зеленчуци любимите си герои. Представете си какво ще бъде чувството, когато децата пожелаят да им купуваме плодове и зеленчуци, вместо бисквити, бонбони и чипс", каза Мишел Обама.

 

Във видеото можете да се запознаете с темата отблизо:


Рецепти